torsdag, september 12, 2013

Dagens foto - 130912 - Aston 5 år

Det är en klyscha, jag vet. Men åren GÅR verkligen fort!! Med två vuxna barn och två små, så vet jag att åren går oändligt snabbt förbi och det gäller att leva här och nu. Jag är oerhört tacksam för min blogg, för jag vet hur snabbt man glömmer de små orden, det vi gör tillsammans... Man tror inte det är så, men man glömmer!

Och idag fyller alltså vår älskade Aston 5 år! Han fyller hela handen! WOW! Ett år kvar på förskolan, sen är det liksom dags för 0:an och allt som hör till skolans värld.

Stort grattis älskade Aston! Vid 5 år så älskar du Spiderman, Skylanders, Angry Birds. Vill gärna spela på Nintendo Wii eller på iPaden. Längtar efter filmpremiären av "Flygplan" som snart är. Du äter i princip allt, men älskar pannkakor, lax, chicky bits.... Väger 18,2 kg och är 109,2 cm lång.










Inga kommentarer: