torsdag, september 05, 2013

Project life - vecka 27 2013

Dags för ett nytt uppslag, jag har nästan gjort klart fram till vecka 33 nu och även en hel del sidor i 2012:s album.... Men portionerar ut dom lite här och där.... Denna visades hos Scrap-Perras blogg igår och jag har med lite tips där om hur man enkelt kan göra egna sk flipup-fickor.

Min plan är att det ska sitta en två vanliga layouter mellan dessa två sidor du ser här, jag har redan valt ut foton och har lagt dom i plastfickan i albumet. Nu väntar de fotona bara på att bli scrappade!


Mycket text och så en skärmdump på den bok jag denna vecka började läsa via StoryTel.... Skoj att dokumentera stort som smått. Längst ner till vänster på denna sida är det ett stort 15x20-fotografi som jag delat på. En detalj som jag älskar att göra med foton!


Underbara sida!! Längst ner till höger är flipup-fickan!


Se, här lyfter jag den!!




Inga kommentarer: