lördag, december 05, 2015

Jultags till klapparna

I SWE-bloggen visar jag idag mina tags, för det var min tur att hålla i luckan i årets kalender... Kika in där och spana på alla fina tags!

Såhär skrev jag
Idag är det dags för lucka nummer 5 och det är min tur att visa några tags. Jag funderade och funderade och funderade, både länge och väl, eftersom jag inte använder dekorerade tags så ofta. Men så kom jag att tänka på att tags till julklapparna är ju enkla och roliga att göra! För att orka göra många måste de vara enkla, så här blev mina!
Så jag skar till sex stycken tags på fri hand. Stansade ut snöflingor på tre av dom. Bakom denna utstansade tag monterade jag lite mönstrat papper, för variation valde jag olika färger. Sen monterade jag de tre andra tagsen på baksidan av dessa. På så sätt dolde jag den lilla färgade pappersbiten. På med en blingsten i mitten av snöflingan, stämpla lite text och rita en ram så var saken biff....

Enkla, fina och personliga!




Hoppas dessa inspirerar till egna små tags!


Inga kommentarer: