fredag, augusti 26, 2016

DAG 142 - vara snäll mot mig själv!

Hej där!
Tidigt imorse, efter lämning på skola och dagis - tog jag ett pass på Itrim... Första jobbveckan efter semestern med 6 dagars jobb på 8 dagar gör att jag känt att jag inte hunnit med träningen alls denna vecka! Tittar jag i min träningsdagbok har jag dock gått två PW:s och tränat två ggr på Itrim, vilket såklart är fyra träningspass på en vecka.... Jag SKA vara snäll mot mig själv!! Det är bara känslan, att inte kunna styra så mycket längre utan bara försöka klämma in det hela då det går.... Och jag har galet med jobb första två veckorna nu, sen lugnar det ner sig betydligt! Oplanerat dålig diffning blev det av mitt schema, men men det jämnar ut sig...

Men jag SKA vara snäll mot mig själv, någon vecka blir det kanske bara träning på Itrim och inga PW:s och allt är bättre än det var förut! Då hade jag prioriterat 30 min i soffan när jag känt mig stressad och inte har så mkt tid över. Idag prioriterar jag annorlunda, jag planerar in min träning OCH genomför den... 30 minuter hinner jag med! Och ska jag berätta en hemlighet, jag hann faktiskt med 20 minuter i soffan oxå då tvättmaskinen skulle snurra klart och min lunchomelett stektes på spisen.... Och sen hann jag besikta bilen också innan jag åkte på kvällsjobb.... Så jag hann med det jag skulle utan problem, det är bara känslan att känna sig stressad som jag inte blir av med.... Som sagt, jag SKA vara snäll mot mig själv och därmed hoppar jag i säng....

Natti!

Inga kommentarer: