söndag, november 06, 2016

DAG 213 - en stor seger!!!

Det här med min vikt- och hälsoresa har verkligen gett mig seger efter seger hela tiden! Som att jag idag gick/sprang upp- och nerför pulkabacken med barnens snowracers 19-20 ggr på raken utan att ens känna mig trött! För ett år sen iddes jag inte, orkade inte, ville inte!! Jag hade ingen energi eller ork alls att ta mig uppför backen så många gånger - det fick Fredrik göra.

Det kändes så ledsamt då, men vilken seger idag!! Att orka hänga i backen med barnen och utan att tveka dra upp deras snowracers! Och eftersom det blev 5000 steg i  backen så hoppade jag över både PW och träning idag! Måste ju  bli lite lugnare i min träning ett tag, för att få stopp på viktnedgången.... 

Som sagt, jag är en VINNARE! Det är så sjukt skönt att kunna dela barnens liv på ett mer nära sätt!! Och därmed är även mina barn vinnare iom min viktnedgång! Heja oss!

Inga kommentarer: