torsdag, november 24, 2016

DAG 231 - provfilmning för Itrim och vägning igen...

Så sjukt roligt och sjukt nervöst! Och jag är sjukt stolt!! Jag har blivit ombedd att göra en liten provfilm till Itrim, för att ev vara med i en kommande reklamkampanj. Jag, lilla jag?! Att mina resultat kan ligga till grund för att vara en av deras ansikten utåt ett tag?! Ja, vi får se om jag får vara med, men jag har iaf skickat in min lilla presentation av mig själv. Oerhört stolt över att ha blivit tillfrågad och jag har vuxit flera cm känns det som!

Och så till min vikt då.... Jag fortsätter att väga mig på Itrimcentret varannan vecka, allt för att ha lite koll på hur det går för mig. Jag väger mig hemma ibland också, men det är vägningen på Itrim som visar hur det går för mig. Nu visar vågen att jag har gått upp ca 800 g på två veckor. Så det verkar som att jag fått vikten att stanna där jag vill!! Så nu håller jag mig till inplanerade vilodagar, träning (på gym och/eller pw) 2-3 ggr/v samt att det är ok att unna mig lite gott emellanåt. Jag får utvärdera hur dettta går från vecka till vecka, eller iaf varannan vecka då.... Till våren tror jag att jag ökar min träning igen....

Inga kommentarer: