torsdag, september 08, 2005

Första vattengympapasset avklarat!!

Sköööööööööönt, det värsta är över! Premiären är gjort *s* Tyvärr var de inte så många deltagare, flera var sjuka och borta, men det blev en mjukstart för mig. Det känns att taktkänslan inte riktigt sitter, har ju inte hållt nåt vattengympapass på 12 år, men det kommer :) Som en av mina kolleger sa: "Kom alltid ihåg att det är DU som är experten!" :)

Men nu är jag trött. 45 min mellan gympapass och första babysimgruppen, sen har det varit fullt ös fram tills kl 13. Handlade mat snabbt, eftersom cafeterian stänger kl 13. Åt, städade undan i omklädningsrum och här sitter jag nu sista minutrarna på lunchrasten och bara softar. Blir ju ingen paus under simmandet utan det är bara att köra på, skoj men lite uttröttande.

Ikväll flyger jag till Malmö, ska på Världskongressen i Babysim som pågår där under helgen. Det ska bli så riktigt kul! Ser framemot det jättemycket!

2 kommentarer:

Mindi sa...

Ha det så jätte mysigt i Malmö!!!!

Kram kram från Mindi

Suss sa...

Hoppas du har en härlig & intressant helg i Malmö!

Kramis!