söndag, september 11, 2005

Honey, I'm hooooooooome!!!

Hallå! Jag är hemma igen, efter en helt fantastiskt underbar kongresshelg i Malmö! Full av kunskap, full av ny vänskap, full av inspiration! Kan det bli underbarare???

Har träffat så många inspirerande människor från USA, England, Norge, Danmark, Australien, Nya Zeeland, Japan, Filipperna osv...

Delade rum med en brittiska, en helt underbar och fantastisk människa. Så lätt att prata med, så givmild och helt enkelt underbar! Hoppas jag och Marjolyne kommer fortsätta hålla kontakten, men det tror jag vi kommer göra. Så lång är det inte till York, England ;-)

Har så många intryck som måste sorteras, hjärnan måste fatta att jag är hemma igen och bara behöver tänka och prata på svenska.... Har pratat engelska med servis- och hotellpersonal och svenska med utländska deltagare, ja inte hela tiden, men ibland blir hjärnan konfys *s*

Nåja, hemma igen och har hunnit gå ut och äta middag med Fredrik. Nu är det dags för te, dusch och sen sängen i nämnd ordning. Det är dags för jobb och vardag igen imorrn!!!

Natti!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene!
Spännande att läsa om dina dagar på jobbet och i husletar taget. Låter superkul med kongressen.

~Karin~ sa...

Hello darling o välkommen hem igen!! Va kul att du haft en bra helg :-) Det har jag med...men är så himla trött nu! Vi får höras i veckan!!

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*