onsdag, september 14, 2005

Syster Yster på besök!

Idag kom Lotta hit, så skoj!! Hon läser matte på KomVux, och var här för att få lite hjälp av mig. Så kul att räkna lite igen, å vad jag saknat det. Känner det nu... Har inte räknat matte på 2½ år och saknar det så in i bomben... Löjligt egentligen, men jag älskade verkligen mattelektionerna på KomVux, tekniska basåret och på KTH! Hmmmm....

Passade på att fota hennes vovvar oxå, både Baloubet och Milton hamnade på bild :) Fast här får ni se Milton, han poserar gärna :)

Sen kväll ikväll igen, borde hoppa i säng! Det är nämligen dags för gravidvattengympagruppen imorrn bitti igen! Spännande!!!

4 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Gokväll - är här och glor lite. Roligt att du skriver så ofta. Skoj att komma förbi då ju :-)
Kram //Anna

Sandi sa...

Nämen, vi har visst valt samma typ av utseende på vår blog :D
Och vilken söt hund, fint namn med, ahahhaa

Ha en bra kväll Helene!
Kram Sandi

Mindi sa...

Vad söt vovve!
Här har du en till som gillade matte... fast jag har ju inte gått komvux men då jag gick i vanliga skolan så gillade jag det. ;)

kram kram!

AnnaHanna sa...

Mmmm, kör jag fast med hemsidan så räknar jag iskallt med att det finns lite kunskap att hämta lite varstans på listan och så :-)
Barnet var snällt imorse förresten - men jag är kass på att lägga mig. Håller på att gå bössa i kväll igen.
Kram //Anna