lördag, september 17, 2005

Härliga lördag!

Härliga lördag, ja!! Har varit så totalt ledig som man bara kan en sån här dag! Och jag har sett framemot det såååå mycket! Dagen började med frukost med Fredrik, sen lite surfande, Robin åkte till sitt lördagsjobb och sen åkte Fredde iväg eftersom jag skulle till scrapmässan Pappyra på Hard Rock Café. Martin och jag ilade till McD och käkade lunch, och då visade det sig att Martin glömt hemnycklarna. Så jag fick knalla med honom hem och släppa in honom i lägenheten innan jag knallade till Hard Rock.

Gick i det underbara solskenet, tyvärr blåste det kallt, men det var härligt iaf! Väl framme på mässan så frossade jag i alla saker, handlade endel bra grejer och så pratade jag massor massor massor... Välkänd är jag visst oxå, hann inte mer än gå ngn meter så kom nästa person fram och hälsade på mig *s* Skoj värre!!! Har inte tänkt på att min nuna är så välkänd i scrapkretsen, men det är den visst ;-)

Efter mässan åkte jag hem och då var Linda, Patrick och Isac här (visste att dom skulle komma, och dom visste att jag skulle på mässan). Jag passade på att njuta av Isacs sällskap, är så ledsen att vi inte kan ses oftare. Men så är livet ibland. Och jag passar istället på och njuter av fulla muggar när jag väl träffar min underbara 4-åriga systerson!!! Passade givetvis på att fota honom, jag vill ju ha så mkt foton jag bara kan på honom :)

Ungarna stack iväg på födelsedagskalas hos sin farmor och jag och Fredrik åt middag från Hot Wok Café (en av mina favoriträtter är just deras Chicken Tandoori!). Sen blev det lite tv-tittande och nu dags att vältra sig i säng.

Ja, underbara lördag! Tack för idag!

Inga kommentarer: