onsdag, februari 15, 2006

Dagen till ära igår :)

Jag fick lite skapat igår :) Dels min dubbel-LO som legat sen i helgen, eftersom det blev fel på den och jag har så svårt när det blir misslyckat. Men så gjorde jag även denna, gillar fotot på Fredrik som jag tog på Tysklandsfärjan i somras, så det blev en perfekt inramning :) Galet, utflippat, inte så mkt Helene men jag är nöjd :) Så det blev en hyllning på självaste alla hjärtans dag. Vi firade ingenting igår, eftersom vi firar 12 år tillsammans på torsdag och då ska vi ut och äta istället.

Fredrik har blivit medbjuden att tävla i gocart tillsammans med flera av Sveriges elit bland bilförare :) Superskoj! Igår var första tävlingen för hans del, det gick väl sådär, men det var första gången han tävlade och han fick blodad tand :) Han slog dock personligt rekord, så han var nöjd med kvällen.

Martin blev sjuk igår, med hög feber, så han är hemma från skolan idag. Jag dras med nackvärk - igen - så jag jobbar hemifrån för att undvika att det blir migrän. Kanske går det, lyckades nästan mota bort det hela igår.

Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den är helt fantastisk alldeles härlig och alldeles alldeles underbar :-D

Anonym sa...

Skitsnygg verkligen! Jag har också problemet att jag tappar sugen när jag gjort ett par dåliga LOs på raken. Men sen rätt som det är så hittar man tillbaka igen! Tycker iofs att ALLA dina layouter är vackra, men denna var något alldeles extra ;-)

Anonym sa...

Den är verkligen vacker denna LO! Tänk att du redan gjort 39 layouter och ALLA är så snygga! Impad!

Anonym sa...

Underbart vacker layout! Härligt att hylla kärleken
Kram