lördag, februari 18, 2006

Känner mig halvvissen...

Ja, det gör jag.... Har börjat bli rätt täppt i näsan, lite ont i halsen och känner mig febrig... Ont i skallen har jag oxå. Det går bort med Treo visserligen, så det är inte migrän, men ändå... 2 timmar efter intag av tabletten är huvudvärken tillbaka igen, och då är det ju för tidigt att ta en ny omgång. Jaja... Bara det inte blir värre...

Martin är fortfarande krasslig. Han fick ju feber i tisdagskväll, och idag har han fortfarande feber (men den har sjunkit till 38m4 grader nu).

Har fått lite skapat iaf, rätt enkel men rolig :)

Förresten, igår lyckades svenska hockeydamerna ta sig till OS-final :) Det har aldrig varit andra lag än USA och Kanada i VM eller OS-finaler förut, så det är en bedrift :) Och idag tog Anja Pärson brons igen i kombinationsskidåkningen :)

Nu ska jag krypa ner i soffan och försöka kurera mig :) Det blir en kopp te framför tv:n, det är snart dags för hockeymatchen mellan Sverige-Lettland (herrarna). Hoppas dom spelar bättre idag....

5 kommentarer:

Ejris sa...

hu stackare ¨hoppas du mår bättre snart....

åh visst var ishockyn spännande i går..vilka tjejer blir ett hejjande utan dess like i finalen...

Anonym sa...

Krya på dig! Vad snygg din blogg blivit sen sist jag var här!

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu! Här är det också förkylt, hela familjen har varit dålig i över en vecka nu. Längtar till vårvärmen!

Julia sa...

Hoppas att du är lite piggare nu :) Inte roligt att vara förkyld, jag har klarat mig *peppar peppar* Jag är såååå avundsjuk på dig som gått på italiensk restaurang, I löv pasta men här finns det bara pizzerior och Kina och Thai-mat. Jag har suktat efter de däringa chipboard-blommorna jag med, men de har alltid varit slut...
//Julia

Emma sa...

Krya på dig!! Det går nog lite förkylningar nu tror jag... har varit snorig och lite ont i halsen nu i några dagar.