tisdag, februari 14, 2006

Härlig alla hjärtans dag, mina vänner!

Hoppas ni får en underbar dag tillsammans med era nära och kära :) Själva ska jag och Fredrik fira mer på torsdag, eftersom vi firar 12 år tillsammans då. Jag har idag bokat bord på restaurang La Famiglia på Alströmergatan, en populär italiensk restaurang. Vi ska dit tillsammans med killarna, som för övrigt var så söta och frågade om vi verkligen inte vill gå dit ensamma *s* Nä, sa jag, jag vill gärna ha med er :)

Gick hem tidigare från jobbet idag, var grymt trött igår och somnade tidigt i soffan. Idag har jag sån nackvärk och tryck över vänster öga, tror mao att det är migrän på G - igen! Så jag sa att jag går hem och proppar i mig tablett och motar olle i grind. Imorrn jobbar jag hemifrån och sen har vi möte på kvällen. Så det blir rätt lugnt.

Idag fick jag ett scrappaket, med STORA chipboardbokstäver från 7Gypsies, chipboardblommor i ask från Maya Road, alfabetmasks och siluettshapes från Heidi Swapp och stämplar från Fontwerks... Ja, hade beställt från Down Memory Lane. Denna gång klarade jag mig inte från tullen, inte gnäller jag för det... Räknar ju med att få betala detta varje gång jag beställer från USA, men lite fascinerande att man klarar sig rätt många ggr ändå.

Eftersom jag inte hittar min scraplust riktigt (eller lusten finns, men ALLT blir apfult), så får jag shoppa lite istället :) Så jag får shoppa och vänta ut det hela istället. Det enda är att det är scrapmara nästa lördag, lördagen efter det kommer ett gäng nybörjartjejer hit för "kurs" och lördagen efter det kommer Elisa hit med sin syster som ska börja scrappa. Så snart har jag nog inget annat val än att scrappa igen ;-) Men det är säkert så att det är såhär för att jag inte mår 100 just nu.

Inga kommentarer: