onsdag, februari 01, 2006

Det enda som behövs för att scrappa....


...är egentligen ett foto, cardstock, penna och lite färg... I dagens köphysterisamhälle så glömmer man att man kan göra de allra läckraste sidor med minimala medel :)

Så här ser min "enkla" LO ut :) Så skoj att bara sitta och "doodla"... Ni vet, sånt där telefonklotter...

Jag är ruskigt nöjd med denna, vet att jag ofta säger så numer. Vet inte vad det är, men allt oftare blir jag nöjd med det jag pysslar med. Oavsett om det är det allra enklaste eller om det är mer dekorerat. Kan kanske vara så att jag hittat min "stil", vad den nu är :)

Mår lite halvdant fortfarande, kroppen är onekligen stressad. Borde gå till läkaren och kolla om jag kan göra nåt speciellt för att inte reagera med yrsel, illamående och sånt... Men egentligen vet jag ju att det handlar om att slappna av och ta det lugnt :) Jag försöker, tro mig...

Snart kommer min simkollega Natalie hit, vi ska fika, prata lite sim och så ska jag fota hennes fina gravidmage :)

Ha det gott! Kanske hörs vi senare idag oxå!

>--kram--<

14 kommentarer:

Zarah sa...

Så vacker den är! Och ett superfint foto också - du ser så skönt lugn ut. Hoppas att du mår bättre snart - jag håller tummarna - och sambons med. :)

Camilla sa...

Så OTROLIGT läckert Helene..
Jag förstår inte vart du hittar alla dina ideér någonstans och att du har tålamod att fixa med alla dina sidor.. Dom är bara för snygga ALLIHOP...

Hoppas du snart känner dig bättre, och du ta allvarligt på symtomen för annars hamnar du där jag är snart.. Så snälla ta hand om dig och de dina..

Kramis Camilla

Millan sa...

WOW! Layouten är verkligen underbar, jag förstår att du är nöjd med den, jag önskar att jag också kunde göra såna där läckra layouter...
Jag hoppas att du snart kommer att må bättre igen!
Kram!

webmosterhelene sa...

Tack tjejer! Vad snälla ni är! Ja, jag försöker lyssna på kroppen, men det känns som om jag skolkar ;-) Jaja, så är det och man måste bara ta det lugnt... Dags att lära sig det kanske ;-)

Kram på er

Ejris sa...

woow vilken layout kanon snygg
hämnar nog som ev liftning om det går bra?
//Ejris Ann

Anonym sa...

Den är så underbar Helene! Jag blir alldeles....tagen när jag ser den. Jag kommer också lifta en dag! Hoppas du mår bättre snart, skickar lite krya-på-dig kramar!

Anonym sa...

OTROLIGT SNYGG!!!
Har "lånat" idén med rubriken på min senaste layout - TACK!! =)

Zarah sa...

Nu har jag utmanat dig igen - hoppas att det är okej! :)

Mikaela sa...

Den är sååååå himla snygg!!

Anonym sa...

Vad fin den var. :) Hoppas allt är bra med dej. Kram/E

Anna sa...

Hej hej!

Härmed utmanar jag dig - igen! Gå in och läs min senaste post så får du se! ;-)

kram
Anna
Knin

Anna sa...

Åååhhhh, vad du är duktig på att doodla! Kan ju säga att så där ser inte mitt telefonklotter ut! ;-)

Hoppas du mår bättre snart!

kram
Anna

Ejris sa...

så inspererad av dig så nu har jag liftat dig:)

Emma sa...

Den är ju bara såååå snygg!!!