söndag, mars 19, 2006

Härlig ledig dag!!!

Mmmmmm, vad det har varit skönt att vara ledig, sådär heeeeelt ledig! Jag tog en soft morgon genom att sova ända till kl 10 :) Vid 12 promenerade jag och Fredrik in till City. Jag köpte mig en scraptidning och en 8x8 pärm, Fredrik köpte ett par skitsnygga skor :) Sen promenerade vi hem i solskenet igen :) Såååå nice!!!! Sen har eftermiddagen rullat på och medan Fredde var och körde gocart så var Robin på bio, Martin spelade dataspel och jag scrappade en dubbel-sida :) Sen blev det lite god spagetti och köttfärssås och nu är kvällen slut och det är dags att hoppa i sängen :)

Här är kvällens alster, en LO med hela sjutton bilder... Är faktiskt riktigt nöjd med hur den blev :) Gillar även det mönstrade dubbelsidiga pappret från Fancy Pants, sååååå fint!!!









Nu är kvällen slut och jag tackar för idag!

Sov så gott!!! Kraaaaaaaaam!

6 kommentarer:

Sandi sa...

Visst blir man så mycket gladare och piggare när solen vill kika fram!
Nu har vi haft dis ett par dagar men jag blir lycklig bara om den envisa sista snön och isen vill försvinna.
Kram S

Julia sa...

Hej hopp!! Tittar in en snabbis, och kollar läget :) Skönt för dig att du får vara lite ledig iaf... Nu måste våren komma snart, eller hur?

Ania sa...

Måtte bare kommentere LO'en, så stilig at du fikk med så mange bilder på de to uten at det ble rotete!! :)

Anonym sa...

Härlig LO du gjort och fantastiskt att få med 17 bilder, imponerad!

Anonym sa...

Du är galet skicklig på att få till rena och enkla LOs med många foton... Den här kanhända att jag liftar - inklusive de 17 korten. Satt med en låda foton häromkvällen från en långresa för 12 år sen, och bannade mig själv för att jag inte skrivit NÅT om vad korten föreställer... Nu minns jag ju inte! Men jag vill ju ändå gärna göra något av korten... Hm. Funderar vidare - men här kom definitivt ett uppslag! :o)

Anonym sa...

vart köpte du det underbara mönstrade pappret? *måååste ha* Kram