onsdag, mars 01, 2006

Imorrn far vi!

Ja, det blir inget avancerat, men jag och Fredrik åker upp till Arbrå för att åka lite skidor :) Patrick och Lena och deras små döttrar är där uppe redan :) Ska bli såååååå skönt att komma iväg lite. Ska ha sim först, men drar direkt då simmet är slut. Hem, packa in prylarna i bilen och handla sen lunch åt mig på "Gyllene måsen". Sen draaaaaaaaaaaaaaaaaar vi!!!

Ska bli så skoj att få ta lite skidbilder, kanske ta en sväng med kameran bara för att fota osv. Tar med alla objektiv, för om tillfälle ges och lusten finns har jag iaf möjlighet att fota. Och ids jag inte, ja då spelar det ju ingen större roll *s*

Annars är det inget nytt under solen, annat än att det snöade för jäkligt imorse + att jag köpte ett par stövlar för 199 kr på rea igår (har kostat 598 kr). FYND!!!!

Ha det gott, igelkott!

6 kommentarer:

Suss sa...

Kikar in och önskar en trevlig resa!

Kram!

Anonym sa...

Ha det så bra, vad härligt det låter!!

Skrattade gott åt "Gyllene måsen", har inte hört det förr

Ejris sa...

trevlig resa...hoppas få se fin fina foton sen då;)

Sandi sa...

Trevlig resa!
Kram S

Elisabeth sa...

Arbrå av alla platser ;-) Där tillbringar jag flera veckor varje sommar i mammas barndomshem.

AnnaHanna sa...

Ha det så mysigt, vi hoppas att kameralusten infinner sig :-)
Kram //Anna