lördag, mars 25, 2006

Solo och pysslar lite :)

Ute skiner solen - kanske borde man ta med sig kameran ut på en promenad... Fredrik jobbar idag, deras server konstrar på jobbet så de får jobba extra i helgen... Så jag är solo här hemma, har suttit och pysslat lite. Har gjort klart min namnskylt till Scrappizträffen :) Den blev rätt så fin iaf :)

Men nu kanske jag skulle ta och hänga tvätten och sen ta med kameran på en kort promenad, innan jag sätter mig och pysslar lite till :) Det är härligt soligt ute, så kanske kan man hitta nåt härligt motiv därute ;-) Vi får se vad orken säger....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite pyssel! Borde också ta tag i att ordna namnskylt. Ska bli kul att träffa dig irl om en vecka! Hoppas du får en härlig kväll! kraam!!

Anonym sa...

Har utmanat dig på min blogg :)
Kram