torsdag, april 20, 2006

Rena aprilskämtet!!

Ja, vädret alltså!!! Från att ha sol och relativt varmt till att behöva sega sig upp denna morgon till regn och snöregn... Jag var ju för 17 dyngsur när jag kom till jobbet :-s Inte nog med det, så kom endast en vattengympare på morgonen... Så hon tränade själv hon...

Tur att vi inte skulle till Barcelona denna torsdag som det egentligen var bestämt... Nu åker vi nästa torsdag och kommer hem nästa söndag. LÄNGTAR!!! Vilka som åker? Vi på jobbet!!! Alla underbara tjejer!!!

Nu ska jag ut och jobba lite igen, snart är det dags för babysimgrupperna att starta.

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nu håller vi tummarna för att det ska bli bättre väder imorgon!!!

Suss sa...

Usch, vilket väder ni haft idag =(
Inte för att vara elak, men vi har haft kanonväder! Strålande sol och 8 grader i skuggan =)
Jag satt på altanen hos en kompis i bara linne och solade medan barnen lekte i vattenpölar iförda endast fleece och galonisar. Härligt med vår!

Hur är det nu då Helene? Känner du lugnet som du borde?

Kram!

Anonym sa...

Nämen titta vilken gammal känning jag hittade! Ååååh, så roligt! Nu kommer jag bli fast inventarie här *hihi* *kram och god helg*