tisdag, april 25, 2006

Snart Barcelona!!

....och därför har jag sååå mycket att göra på jobbet. Kort vecka = mycket jobb = härlig jobbresa till Barcelona i helgen *s* Så det är värt att ha massor att göra... Längtar så mycket efter att åka på torsdag, det ska bli såååå nice! Visst, vi kommer gå så oerhört mycket och man kommer vara helt slut i fötterna. Men det ska bli så skoj!

Vi får se om jag får nåt skapat innan jag far :) Fick dels hem mitt dt-paket från http://www.scrapaddicted.se tillsammans med lite mer beställda grejer från Jane + ett paket från USA med härliga stämplar och rubons... Nackdelen är att jag inte har mer än ikväll och imorrn kväll på mig, och imorrn kväll jobbar jag till kl 18. Sen ska det packas... Men jaja, vi ser om jag får till nåt :) Det är ju massor med bilprogram på TV, vilket innebär att Fredde sitter klistrad framför dom :) Kanske kan jag få till nåt samtidigt då :)

Ha en bra kväll :) Jag får återkomma med rapport om det blir nåt....
>--kram--<

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ha en riktigt trevlig resa! Njut av Barcelona!!!

Anonym sa...

Ha en riktigt härlig resa!

Mikaela sa...

Gud så mysigt att åka till Barcelona, älskar den staden. Ha det nu riktigt trevligt och ät en massa god mat.

Camilla sa...

Hej Vännen !

Hoppas du har en toppen weekend i Barcelona nu det är dig väl unt..

Kramis
*Camilla*

Anonym sa...

Hoppas du har det underbart just nu *kram*