söndag, juni 18, 2006

Flipp flopp....

Jag fortsätter att leka helt flippigt :) Den här sidan är ju ingen "viktig" sida, så den fick bli lite galen :) Är mitt alster till min egen skiss på Mysbebbarscraplistan... Inte ett av mina mästerverk, men den känns lite rolig om än inte så jag ville att den skulle bli *S*

Lite konstigt med denna oxå, inte ett mönstrat papper så långt ögat kan nå :) Ville använda endel av de många band jag har istället :)



Har använt:
Cardstock: Bazzill
Band: American Crafts, Doodlebug, Lil Davis + Wild Asparagus
Akrylfärg + chipboardhjärtan: Making Memories
Blommor: Doodlebug
Floss: Karen Foster
QK-bokstäver: Studio Classic
Rubons : Royal Langnickel
Övrigt: pennor, anteckningspapper, krackeleringslack

6 kommentarer:

Malena sa...

Inte så flippat - finfint!!!! Gillar den vita bakgrunden och de klatschiga färgerna. Och så är det en kul ide!!!

Sandi sa...

Hej hej, jag har varit här och kikat in på dig :)
Fina alster som vanligt!

Kram!

teres sa...

Superfin, tycker den är så fräsch! Och tack för okejet idag, ska ta o inhandla ett par pekböcker, tack för inspirationen!

Zarah sa...

Åh - den är sååå uuuursnygg, Helene!! :D

Anonym sa...

verkligen fina bilder med eran katt

Anonym sa...

Den här gillar jag massor!!! Riktigt webmostrigt härlig! ;) Hoppas ni har det bra i Paris!

Kram!