måndag, juni 12, 2006

Övriga alster :)

Här kommer några till av de sidor jag gjorde i helgen (av nån anledning kan jag inte ladda upp den sista, men den kommer imorrn eller nåt... Så även om jag inte scrappat nåt ikväll, så har ni nåt att se framemot imorrn oxå *ler*)....

Först ut är en scraplift av Susny på Scrappiz... Jag är grymt nöjd med min tolkning! Helt makalöst nöjd, det är skönt när man blir det :) Tyvärr ser man inte att chipboardbokstäverna har fått Dimensional magic på sig, men det är så himla läckert irl! Upphöjt och lite glansigt!

Här är Susnys LO:


Här är min tolkning:


---------------------------------------

Sen är det Cissis perfekta sida (scrapliftstafett på Scrapbutiken) Den var "svår" att göra, eftersom ursprungssidan är så fantastiskt fin!

Först Cissis orginal:

Min tolkning:


---------------------------------------

Sen kommer en scraplift av AnnaI från vår scrapliftstafett på Mysbebbarscrap.

Annas underbara orginal:


Min tolkning, som inte ens är i närheten av orginalets finhet:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara, underbara layouter Helene!! Du är så bra! :D

Linda Muhr sa...

Underbara allihop Helene, ser att ni hade en fantastisk helg....
Scraplift är kul, det går snabbare (för mig iallafall)roliga att ha något att jämföra med.

Mikaela sa...

Måste bara säga det igen, men du har en så fantastiskt snygg scrapstil, du har verkligen en helt egen stil, man ser direkt att det är dina layouter, och det menar jag som något väldigt positivt. Just nu gapar jag över Wakeboardlayouten. Applåder till dig!!

Anonym sa...

Så mycket fint du har scrappat i helgen :)
Jag bara älskar kattsidan! Underbar!