onsdag, juni 14, 2006

Mina nya söta skor!


Dom här söta skorna köpte jag mig igår :) I guld! Hahaha... Så hipp jag är nu :) Guld är liksom på många skor och eftersom jag ännu inte köpt mig ett par sommarskor i år, så tänkte jag att jag tar ett par i guld :) Söta är dom iaf :)

Här kommer förresten sista alstret sen helgens skapande :) Det är en lift av Catharina på Papprika och handlar om min lilla scrapvän :) Ja, lite svårare är det nu när jag har min hörna, då har Sascha helt plötsligt börjat sova på golvet istället för bland alla scrapsaker *s* Sen om det beror på värmen eller att jag inte sitter i soffan lika ofta, det förtäljer inte historien :)

Catharinas orginal (som egentligen är vänstersidan av en dubbel):


Min tolkning:


Det är tur att man har gamla grejer liggandes, för blommorna uppe till höger är från en gammal förpackning från Making Memories. Det är en vit tygblomma i mitten och sen två blå i plast. De två plastblommorna har jag målat med akrylfärg för att få lite dimension :) Blev rätt läckert!

AnnaG, stort TACK för lånandet av Rhonna Farrerstämplarna! Det har skapat mersmak, helt klart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Läcker LO! Och skorna är superfina de med, blir shoppingsugen :D

Ellison sa...

Vilka söta skor! Jag borde också ge mig ut och leta sommarskor. Jättefin layout du gjort :)

Zarah sa...

Så VACKER hon är, tissan!!

Skorna är grymt söta! :D

AnnaHanna sa...

Gudars, vilken söt scrapvän du har!
Urgulliga skor du köpt också - men en fråga: -Är de bekväma att gå i också?
Kraam //Anna

Malena sa...

Vilka underbar skor!!!! Har du guldpapper för att scrappa om dem också?

webmosterhelene sa...

Tack tjejer! Anna, de är superbekväma! Man tror att de ska trilla av eftersom de sitter så långt fram, men de är ursköna och sitter kanon när man är ute och går :) Malena, visst är dom söta? Har inget guldpapper, men får ta rosa eller nåt ;-) Nån LO ska dom ju passa till, ja fotot på skorna menar jag *s*