lördag, juni 03, 2006

Nu börjar Operation "Skapa pysselhörna"

Jepp, efter 3 års intensivt samlande har nu beslutet kommit... Jag behöver en scraphörna, och nu börjar vi fixa till en i vardagsrummet. Var emot det från början, men eftersom jag ändå oftast sitter vid vardagsrumsbordet är det bättre med ett bättre bord osv :)

(Ja, jag skäms lite över röran! Faktiskt! Men det är faktiskt lite värre än vanligt, just för att jag inte orkat plocka iordning eftersom hörnan ska påbörjas idag. Riktigt såhär slarvig är jag inte...)

Forsättning följer....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Då ser jag fram emot bildbevis!

Linda Muhr sa...

Ska bli spännande att se!

Elisabeth sa...

Oh, ser fram emot att få följa med i operation pysselhörna!!!

Anonym sa...

aaaaaaaaaa hjärtat hur går de? fin fina hål i väggen;) borraren hälsar

Zarah sa...

Kallas väl "creative chaos"? Med tanke på allt vackert du får ihop, är röran fullt ursäktad! Jag har minst lika röring - men ingenting att visa för det...! ;)