måndag, april 09, 2007

Det luktar litet barn här!

Idag åkte vi hem till Linda och hennes underbara familj i några timmar. Vi handlade med oss mat och fika, jag lagade lunch till oss alla. För mig är det en självklarhet att vi som hälsar på står för markservicen, eller hur?!

Leah har blivit 3 dagar gammal, så ljuvlig!

Underbar bild på mig och min lilla söta systerdotter!


Känner ni hur det luktar litet barn?


Martin är nog Sveriges mest omhändertagande 15-åring, han är så duktig med bebisar!! Han satt länge och väl med lilla Leah i famnen.


Robin höll i henne en liten stund, mest för mammas (min) skull då... Så jag fick ta det obligatoriska kusinkortet :)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka helt underbara foton på dig & lilla Leah! Å vad mycke hår hon har!!! :)

Christine sa...

Sååå söt!!!:)
Underbara foton att scrappa!

Anonym sa...

Hon är jättejättesöt!

Jag... sa...

Wow! Kan inte du ta o slå en signal til min bekantskapskrets o dra det där med markservicen? ;-) Underbara foton!! Kram

Anonym sa...

Ja, jag känner verkligen hur det luktar litet barn! Helt underbara kort på dig och lilltjejen.

Anonym sa...

Vad söt hon är! Fotona på dig och lilla bebisen var fantastiskt fina...

Anonym sa...

Å blir ju nästan bebis sugen jag med!!! Otroligt vackra foton, nått vi kommer få se scrappat snart ;-)

Anonym sa...

Sååå fint!
Ja, nog skulle jag kunna tänka mig EN till... ;)

Anonym sa...

Vilka helt underbara kort på er alla. Jag bara älskar de svartvita... Och vilket fint namn LEAH, det låter sååååå mjukt i munnen. Visst är det en viss stolthet i att vara moster!!!!

Anonym sa...

Åååh vad mysigt ni verkar haft det!!! Fick också snusa bebis i helgen, men de var lite större, 3 och 4 månader gamla :D
Kram Kicki

Ella sa...

Härligt med en liten bebis.
Jag gillar också gäster som står för markservice... inte för att de är så ofta förekommande men men...

Sanna F sa...

Å vad underbart mysigt!!
Nästan så att man blir sugen på en liten bebis igen... ; )
De luktar verkligen så gott och är så super mysiga!!!

Anonym sa...

åååå vilka Underbara foton!!! Det finns inget som luktar så gott som bäbis!

Simmat sa...

Vilka härliga foto och man kan nästan känna doften bara genom att titta på dem...

Anonym sa...

Underbara foton!

Anonym sa...

Det översta fotot är underbart!!! Så fin. Mycket hååår!

Anonym sa...

Åhh vilken gooooooooding! Sitter här med min minsting i knät (9 mån) men blir ÄNDÅ helt bebissjuk och tårögd. Himlans hormoner!! ;o)

Anonym sa...

Såå söt liten tjej!