måndag, april 23, 2007

Snabbscrap....

Är det inte konstigt ibland? Man tror att inspirationen inte finns, men har en idé och vips så är man klar på 30 min?! Ganska skoj *s*

En enkel LO om min allra sötaste systerdotter, hon sträckte på sig i magen och 12 timmar gammal är hon i sin favvo-position *s* Raklång ;-) Annars brukar småttingar ligga lite hopkurade, men inte Leah inte... Man måste visa hur lång man är, trots att man är en liten tjej ;-)


Kolla, Karin :) Den är använd, den plast-token med hjärtat jag fick av dig :) Utmaningen antagen och gjord ;-) Tack, hjärtat!!

Tack för titten :)

3 kommentarer:

~Karin~ sa...

Åååå du vilken underbart härlig LO på en söt och utsträckt tjej! :)

Vassego raring, kul att se token på en LO och inte i min "gott-och-blandat-påse"! Mycket väl utförd utmaning av dig!! MVG!

kraaaaaamar!!

Jag... sa...

Åh så fin Helene!!! Du är en sån idéspruta!! När ska vi scrapträffas??? Kramkram

Anonym sa...

Den är underbar! Så härligt kort på lilla systerdottern. :-)