fredag, april 06, 2007

Världens sötaste systerdotter är här!!

Inatt, kl 4,03, kom hon då till världen! Min lilla systerdotter! 3435 g och 51 cm... En liten tjej som hade bråttom till världen, drygt 4 timmar tog det allt som allt!

Jag pratade med min älskade syster på telefonen då vattnet gick och värkarna kom igång, gick och la mig vid 1... Strax före 2 ringer hon, då är värkarna urstarka och jag drar iväg i bilen för att hämta Isac... Jag och Isac låg sen i min soffa och pratade till strax före 4, då han somnade och sen kom sms:t att bebban är här!! Troligtvis ska hon heta Leah!!

Idag ska jag och Isac skrota runt på sta'n, han ska få en Spidermandräkt eller en bilbana av mig :) Sen ska vi köpa kläder till bebban och åka till BB....

Välkommen till världen, sötaste tjej!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Whohooo, GRATTIS MOSTER!!

Sofia sa...

Grattis moster

fridakarolina sa...

Stort grattis, så underbart!

Anonym sa...

Grattis Moster!! :) FINT namn de valde!! ;)

Jag... sa...

Oooh blir nästan alldeles tårögd! GRATTIS!!!!!

Anonym sa...

Vad roligt!! Grattis till moster! =)

Anonym sa...

Åh, så himla mysigt! O så snabbt det gick :)
Då ser jag framemot att få se lite bebiskort här sen då :)
kram!
Vi ses snart!

Anonym sa...

Wow...Stort grattis Moster!!
Kram Helené

Fotograferande Maria sa...

GRATTIS Hoppas Mor och barn mår bra?! Kram