lördag, april 14, 2007

Fasiken, vilken HÄRLIG hobby...

....jag har!!! Jag har skapat 3 alster idag, visserligen till tidningen... Så jag kan inte visa dom än. MEN det är så jäkla skönt att återuppta hobbyn efter några dagars värk OCH idétorka!!! Vips, så skapar man alster som bara blir så BRA!!

Jag vet, det kan låta som självskryt och det är inte meningen, men det ÄR skönt att få känna sig sådär extranöjd :) Att skapa i olika stilar och färger, vissa sidor mer kreativt och andra mer enkla... DET är så fantastiskt härligt :)

Jag ville bara dela med mig av min skaparglädje... Tillbaka till scrapbordet och skapa lite till :)

Kramelikram!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilket härligt inlägg! Ibland är det bara så gött att läsa lite "självskryt"!! Jag ser fram emot att få se dina alster i tidningen!

Anonym sa...

Hej!
Ville faktiskt skriva precis som fialisa, men en repris är så trist! Det är så tråkigt med värk, jag vet, för jag har själv RA (ledgångsreumatism), men är också bättre nu. Så jag är också inne i en härligt skapar-period, där det, precis som du, finns både enkla, färglada och jättearbetade... Urkul!
Ha det bra!!
MVH Miaa

Pihlina sa...

Visst är det en sån fantastisk hobby!!! Min senaste LO kan jag sitta och bara dumstirra på och tycka att den är fantastisk. Får man göra det? Ja, det är klart...

Ska bli spännande att se sen vad det var DU var så nöjd med just denna gång. :D

Anonym sa...

Tack för din kommentar på min blogg och i mail..... Jag blir såååå glad. Precis som du har jag ibland en enorm glädje över det jag skapar...... Det är helt rätt att få känna sig så nöjd och att klä det i ord!! Kram Angel60

Anonym sa...

Visst är det en härlig känsla att vara så där riktigt nöjd med sina alster! Och du har ju all anledning att vara det, jag gillar din scrapstil massor.

Jag... sa...

Det är ju det som är så skönt med dig Helene, att du skiter fullkomligt i jantelagen! Underbart att du vågar tycka om det du gör ju! :-D Kram

Anonym sa...

Gud vad härligt att höra!
Mer självskryt åt folket!! Man får vara nöjd och man får definitivt tycka att det man skapat är bra!
Så det så! :)

Jag har länkat till dig. Hoppas det går bra.
kram

Christine sa...

Visst är det en underbar hobby?!! Den bästa jag har haft;-)

Du är medbjuden till länktåget..
Kika in på min blogg!!