söndag, juni 08, 2008

Hemma igen!!!

Efter en fantastisk och oerhört KREATIV helg hemma hos AnnaS så är jag nu hemma igen!!! Vi (dvs jag, Åsa, Anna, SannaM, Malena och Karin) har scrappat massor, skrattat ännu mer och ätit så fantastiskt gott!!

Det är som att åka på SPA eller nåt liknande när vi åker hem till Anna varje juni! Lyxigt, ompysslande, fantastiskt och så underbart kreativt! TACK, Anna!! Tack ni andra tjejer!! (Synd att du blev krasslig och behövde åka hem, Lina!)

Är så fantastiskt glad över att ha 2 såna här tjejhelger om året, en i feb här hos mig och en i juni hos Anna.... De helgerna är så VIKTIGA!

På 2 dygn har jag scrappat hela 10 sidor!!! Det mesta är INTE skapat på uppdrag, endast en LO är dt-uppdrag... Resten har jag gjort "bara" för att jag velat *s* Så de kommer upp i bloggen pö om pö!

Hemresan idag var mindre skoj... Eller ja, fram till Järna var det superskoj ;-) Men där tog det stopp och det tog oss över 45 min att komma fram till Salemavfarten där köerna släppte. Det var en mindre bilolycka som gjorde det totalt igenproppat på motorvägen och folk kör som galningar. Blir alldeles tokig på alla idioter som slänger sig mellan filerna, skiter i blinkers, bromsar in i rumpan på en osv... Det går ju för f*n inte fortare för att man kör så???? Eller har jag missförstått nåt??

Nåväl, en resa som annars tar max 3,5 timme tog idag 5,5 timme (med 2 stopp - varav ett i Norrköping för att släppa av Malena och ett i Vendelsömalm för att släppa av Karin - samt kön då)...

Men 22.30 var jag hemma och nu ska jag ta en kopp te och njuta av mina fina layouter jag gjort i helgen. Måste ju kolla VAD jag gjorde egentligen ;-)

Kram och natti!

5 kommentarer:

FauveDesign sa...

Hey girl!I cant read your blog...unfortunately...But please let me know how you are okay?I am sooo curious!!xoxo

HegeT sa...

Høres ut som du har hatt en super helg.
Sånne jentehelger er balsam for sjelen.......
Gleder meg til du legger ut lo'ne du har laget....

Er innom Skissebloggen din stadig vekk, og låner ideer....

Sommerklem fra
HegeT

MissMian sa...

Låter som att du haft otroligt mycket att göra på senaste tiden! Jag har liftat din "första mötet med elsa" till scrapmaran på scrapaddicted. Om du vill se så hittar du den här:
http://missmian.blogspot.com/2008/06/scrapmara.html

AnnaB sa...

Det låter sååå härligt!!!

Anna sa...

Tack själv kära du, det är alltid lika kul när ni är här. Sen är det i och för sig minst lite skönt när ni åker. ;O)

Sommarkramen Anna