söndag, juni 29, 2008

Idag får det bli en dag i skapandets tecken :-)

Fredrik har precis åkt till gokartbanan och jag har precis ätit en macka till frukost. Lyckades somna om 30 min imorse och då försvann min huvudvärk som jag kände av då jag vaknade... Hoppas den håller sig borta hela dagen!

Denna dag får gå i skapandets tecken, dels planerar jag en del saker inför den kommande skissboken som ska ges ut och sen har jag en hel del att skapa utöver det oxå :-) BARA roliga saker!! Har två jobbdagar kvar innan jag blir "ledig", en på ordinarie jobbet (allra sista dagen där, sen slutar jag) och så en halvplaneringsdag på nya jobbet :-) Sen blir det distansjobb under någon vecka i juli, får jobba hemifrån!! Så jag kommer ta det rätt lugnt framöver!

Så jag planerar min tid hemma för skapande och jobb de kommande två veckorna, sen blir det nog landet i 4 v.... Varvat med lite tid hemma såklart :-) En hel del av mina pysselsaker får åka med till landet, kan ju inte släppa det helt under sommaren :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir nyfiken på skissboken. Är det meningen att du ska ge ut en skissbok? Vill ha.
Vad har du fått för nytt jobb?
Jag måste bara säga också att det klär dig att vara gravid. Det riktigt lyser om dig och du är så vacker.

Anonym sa...

Hej!

Ja, jag håller med. Vad är det för skissbok! *väldigt nyfiken*

Jozebelle sa...

Skönt att huvudvärken försvann...blev det några LO skapade????

Ha det så skönt i sommar....

Kramizar Ann-Marie