söndag, maj 03, 2009

Leiahs dop :-)

Idag var det äntligen dags för Leiahs dop och för Fredrik att bli hennes gudfar :-) Dopet var i Solna kyrka, en helt underbart vacker kyrka. Men så mörk, så fotografering är nästan att glömma :-( Tog en del bilder, men många blir ju oskarpa... Fast det viktigaste är att det finns några foton över huvudtaget ;-)

Kolla så vackert!


Psalmerna vi sjöng


Sångdags!


Fredrik häller vatten i dopfunten även på Leiahs dop :-)


Leiah Johanna är hennes namn :-)


Vackert vackert!


Och så min älskade guddotter Matilda, om en vecka blir hon TIO år!


Leiah med stolt gudfar


Och så har vi Leiah med föräldrar och gudföräldrar


Och så jag och två av mina underbara killar i mitt liv :-)

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vackra bilder! Vilka coola klääder Aston fått på sig! KRam Camilla & Hugo

cassandra sa...

Okej!
Vad har du för fotoskrivare? Är den bra? Har fått uppfattning av att de inte finns så många jätte bra fotoskrivare!?

Jag har ett önskemål som läsare till din blogg =)
Du behöver INTE om du inte vill. Eftersom jag är så facinerad av dina bilder och din redigering så skulle jag vilja se en före och efter bild =)
Jag vill ju själv bli bra en dag. Men det är bara om du vill!

Sara sa...

Halloj...vilka underbara bilder på både bröllopet och dopet. Jag gillar sååå mycket dessa bilder med naturen runt om paret...kanoners. Hoppas att allt är bra med er, kramkram

Malin sa...

Vilka vackra bilder! Man märker inte alls att det var mörkt i kyrkan, för du har fått till det jättebra! Det var det första jag slogs av. Jag häpnade av beundran över att du har fått till så klockrena bilder inifrån en kyrka, som är en optimal utmaning. Snyggt jobbat, Helene!