onsdag, december 29, 2010

Dagens mvc-besök

Idag har jag varit på mvc igen, allt är bara så bra med oss :-) Den yrsel jag får emellanåt beror på mitt låga blodtryck, men det visste jag ju redan :-) Mår ju oförskämt bra, känner mig trots allt smidig och magen är klart mindre än då jag väntade Aston. Väger även mindre nu än jag gjorde med honom i samma vecka. Skönt!

Är i vecka 31+3 idag, här kommer besöket i siffror.

Vikt: +2,3 kg från inskrivningsvikt
Blodtryck: 100/50
Fosterljud: 140 slag/min
Symfys-fundus: 29 cm
Fosterläge: huvud ner
Urinprov: ua

Nu inväntar vi tillväxtultraljud i mitten av januari :-)

{Bloggar på språng med min iPhone}

2 kommentarer:

Jozebelle sa...

Åh vad härligt att ni mår bra! Kram på dej!!!

Eivor/Ejja sa...

Roligt att läsa att Ni båda mår bra! Du ska vara nöjd med din vikt, du är duktig och roligt att du känner att du mår bra=det är bara att fortsätt att njuta.

Stor kram!
Hej från mig,
Eivor/Ejja