måndag, april 08, 2013

Göra om en art journalsida!

Det är sällan jag blir riktigt riktigt missnöjd med nåt jag gör. Tanken med denna sida var så bra och grunden gillade jag! Men gjorde om bakgrundsfärgen från mörk turkos till rosa, som blev missfärgad i brunt av ngn anledning. Länge har jag retat mig på sidan när jag bläddrat i min art journal, så till den milda grad att jag inte ville skapa i boken tillslut. Så kunde jag inte ha det!


Så idag tog jag helt enkelt fram en annan knallig rosa färg - som är en av mina favoritfärger - och målade över det fula. Den är fortfarande inte ett mästerverk, MEN jag är klart mer nöjd med sidan nu och den irriterar mig inte alls lika mycket längre.


Så, är du missnöjd med nåt så försök att förändra det. Det kan göra dig mycket gladare, jag lovar!

Inga kommentarer: