söndag, april 14, 2013

LO: Favorite things

Lördagar innebär antingen färgutmaningar eller scrapliftutmaningar på SWE-bloggen. Denna vecka är ojämn och därmed är det scrapliftar som gäller. Vi fick inspiration av en fantastisk LO gjord av Kelly Foster, en romantisk urläcker LO som man kan tolka på många olika sätt.

Först hade jag tänkt göra en CASE, dvs kopiera den rakt av. Så läcker är den. Men sen bestämde jag mig för att helt sonika rycka upp ett av alla mina månadskit som ligger under mitt scrapbord och använda endel av materialet i det. Jag försöker bli bättre på att verkligen sätta igång och använda kiten istället för att låta dom ligga. Detta fick jag förra hösten och var oanvänt, nu har jag iaf använt lite av kitet ;-) Jag har bara lagt till två olika mister samt guldiga blingstenar ;-)










3 kommentarer:

Anonym sa...

Αfter looking at a hanԁful of the blοg ροsts on youг webѕitе, I really like уour technique of blogging.

I boοk-marked іt tо mу bοokmaгk
websіte list аnd will be chесkіng
bacκ soon. Take a lоoκ at my
wеbsite too аnd lеt me knoω hοω yοu feel.


Take a loоκ at my homeρage :: nummerupplysningen.se

Anonym sa...

Hello there! This is kind of off topic but I need some guidance from
an established blog. Is it hard to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about setting up
my own but I'm not sure where to begin. Do you have any tips or suggestions? Thank you

Also visit my weblog; Jackpot 6000 free :: http://www.youtube.com/watch?v=lGGO1fyDCTs ::

Anonym sa...

Thanks for a marvelous posting! I actually enjoyed reading
it, you can be a great author.I will be sure to bookmark your blog and may
come back someday. I want to encourage one to continue your great work, have a nice day!


Feel free to surf to my blog post ... Jackpot 6000 online Free