fredag, juni 03, 2016

Dag 59 - bortrest på tjejhelg...

Hej hopp!
Den här helgen kommer jag vara bortrest, det är dags för den årliga tjejhelgen hemma hos AnnaS i Jönköping. En helg med massor med skratt och scrap och härligt umgänge, men utan den goda maten för mig.... Hehe...

Jag jobbar på med träning, måltidsersättningar, vardagsmotion och steg. Nu i veckan var 1:a gången som jag kände mig riktigt trött på ersättningar och ville äta riktig mat. Men nu är det inte långt kvar tills jag ska börja äta ett mål mat om dagen.... Och taktiskt så har jag sparat endel inköp av smoothies och maträtter som jag inte köpt eller ätit innan, just för att jag visste att det kunde bli såhär. Så jag har lite nytt att utforska smakmässigt ändå!

Som sagt, just nu är jag i Jönköping och ska vara här hela helgen. Det är den årliga tjejhelgen med AnnaS, Qurin, KarinB och Malena. En stor del av helgen går ju ut på att äta god mat, men idag drack jag min jordgubbsmoothie då de andra åt pulled pork. Jag har bestämt mig, så jag är fortfarande strikt vilket känns toppen!

Några av oss tänker ta oss ut på promenader i helgen! Skoj att några hakar på!!

Inga kommentarer: