onsdag, juni 08, 2016

DAG 64 - vägning igen!

Det är onsdag igen och idag var det dags för 9-veckorsvägningen! Alltid lika spännande och nervöst!

Jag har nu gått ner 14,8 kg sen start, -2,7 kg på två veckor! En liten del av mig är besviken över att jag inte går ner 3 kg på 2 veckor, men den största delen är så nöjd med nästan 15 kg:s viktnedgång. Wow liksom! 15 kg, det är egentligen hur mycket som helst!

8-10 kg till så är jag i "mål" och kan börja jobba med att hålla vikten trots vanlig mat och även bibehålla kondition och styrka. Det ska bli en rolig och spännande del av denna resa!

När jag skrev in mig på Itrim sa jag att målet var -15 kg vid 3 månader från inskrivningen. Där är jag ju nu efter bara två månader, så jag SKA vara nöjd! Jag ÄR nöjd! Tyvärr har jag grymma krav på mig själv och måste jobba på biten att vara nöjd och stolt *hehe*

Inga kommentarer: