måndag, juni 06, 2016

DAG 62 - två månadersjubileum!!

Idag är det exakt två månader sen jag påbörjade min Itrimresa. Har en bit kvar, MEN jag är starkare och friskare än för två månader sen! Heja mig som fortfarande kör "all in"! Först på onsdag är det vägning och då vet jag vad vågen visar.

Qurin tog lite jubileumsfoton på mig, för såklart ska det dokumenteras hur kroppen förändras. För mig är det viktigt....

Foto från start och ett från idag. Fick en fin kommentar på FB från en gammal klasskompis (får man säga gammal? Tja, det är ju ända över 30 år sen vi gick i samma klass hehe). Nåväl, han sa iaf att några kg hit eller dit egentligen inte spelar så stor roll, men att det som är mer talande är mitt leende från idag. Det säger rätt mycket om hur jag egentligen känner mig!! Jag börjar hitta tillbaka till MIG igen!

Det är verkligen en stor skillnad!! Wow! Jag kan inte säga nog många gånger hur glad jag är att jag tog tag i detta och att jag valde just Itrim. Det låter som om jag är sponsrad av dom, men det är jag såklart inte.... Bara tokdiggar deras upplägg och pedagogik! Deras metod är verkligen något som passar mig. Och visst kostar det, men all pepp och stöttning från coachen och min grupp är toppen. Min familj, mina närmaste vänner och mina kollegor (de flesta iaf) är också så uppmuntrande!

Inatt har jag frusit som en galning! Det började förra veckan, men har eskalerat igår em och inatt! Fryster trots att det är 23-24 grader ute och jag sitter i solen...

Jag och Qurin "firade" mina två månader med en rask PW på 5,4 km. Vi ÖKADE tempot till 9,52 min/km och faktum är att det fanns mer att ge. Anna hängde med oss ut också, men hon var sjukt mkt snabbare än oss med sina långa ben hehe.... Så Qurin och jag gick i vårt tempo och Anna fick dra iväg...

Såklart dokumenteras det hela i bild!

Jag är nöjd! Jag har klarat mitt stegmål varje dag denna helg, visserligen med ganska liten marginal MEN jag har gått över 8000 steg varje dag. Och idag gick jag 9700 steg ungefär, trots att större delen av dagen spenderades i bilen hem!

Inga kommentarer: