onsdag, mars 22, 2017

LO: You go girl

Igår la jag ju upp en tolkning till en tävling jag gjorde till en scraplifttävling på träffen i Linköping förra helgen. Jag var ju inte nöjd med den förra utan valde istället att göra en ny tolkning... Denna LO blev det och denna vann första pris oxå! Redan innan jag vann var jag supernöjd med denna!

Jag blev framröstad som vinnare i båda layouttävlingarna, nästan skämmigt när en och samma vinner liksom. Men jag är så glad, så glad! Jag har ju inte scrappat så mkt senaste två åren, mest hållt på med Project life, men i år har jag gjort lika många layouter som jag gjorde på hela förra året (alla är dock inte visade än). Det är så kul att scrappa nu! Inte för att jag vann utan jag hittade tillbaka till lusten tidigare i år!

Denna sida kom till genom att jag klippte ut de där pratbubblorna ur ett mönstrat papper, klippte dom en och en och sandpapprade varenda en oxå... Använde stickers och andra dekorationer och blev så nöjd med hur denna blev. Formligen älskar den här typen av design, där man lämnar stora tomma ytor på sidorna (alt i överkant och underkant) och bygger upp sidan från mitten....






Inga kommentarer: