onsdag, mars 01, 2017

Project life - vecka 45 2016

Ibland är det extra roligt att hålla på med project life, som att få dokumentera denna vecka då det snöade som det inte gjort på över 100 år i Stockholm. Minnena är enkelt att få ner och i efterhand skulle jag inte ha kvar alla ord att berätta om denna händelse. Därför är det roligt att ha dokumenterat det hyftat snabbt....

Denna sida saknar oxå ett fotografi på en av insertfickorna som du kan se. Jag iddes inte vänta på det fotot för att fota av uppslaget. Fotot ligger i mappen inför framkallning, men missades då alla fotona framkallades sist. Det är nämligen ett foto Fredrik tog på sin bil i all den djupa snön.... Fotot hade jag inte fått då jag framkallade fotona, men nu är det på G! Jag försöker få med även foton från Fredrik och han är numer väldans bra på att fotografera, skicka dom till mig samt lite text på vad han/han och barnen gör osv....








Inga kommentarer: