torsdag, augusti 07, 2008

Fördelen med att vara gravid ;-)

Ja, det finns fördelar med att vara gravid :-) Framförallt för en såååååå morgontrött människa som jag!! Jag måste ju upp på toa varje natt/tidig morgon... Och det innebär att jag haft möjlighet att titta på en och annan underbart vacker soluppgång här på landet!! Imorse var jag uppe strax före kl 5 och under ca 20 min tittade jag på ett underbart skådespel över sjön!

Passade på att grabba tag i kameran - igen - eftersom jag annars inte vaknar så tidigt på mornarna och har MKT svårt att ställa en klocka bara för att gå upp och fota. Dumt nog. Så jag har passat på ;-)

Titta på fotona, tänk er lugnet som råder över sjön. Tänk er doften av den lite småkyliga luften... Någon enstaka fågel kvittrar i träden, det susar lite lite i träden. Nästan helt tyst och alldeles ljuvligt! Bara jag och eventuella djur är uppe...







5 kommentarer:

Pylle sa...

Tack så mycket för kommentaren i min blogg, kul att du gilla fotona. Vilka underbaar bilder du tagit, soluppgången är bara så vacker. När jag är upp på natten ser jag ingenting känns som att jag går med slutna ögon till toan och så snabbt tillbaka till sängen, kanske ska se om det är vackert utanför fönstet hos mig också nån natt ;). // Elin

Ilona sa...

Overkligt vackert!
Det ligger en hel del sanning i "Morgonstund har guld i mun"

Anonym sa...

Fantastiskt vackert!

Anonym sa...

Jättehärliga bilder! Så har vi det hemma hos oss varje dag. Det är helt fantastiskt och skänker faktiskt mer kvalitet till livet än jag någonsin hade trott innan vi flyttade till en ö. :-)

Kram MOE

Miaa sa...

Helt fullkomligt underbart vackra bilder!! Och vilket lugn! Det lugnet finns på vårt sommarställe, även mitt på dagen, fast bonden slår höet och ungarna leker...
UNDERBART!
MVH Miaa