tisdag, augusti 05, 2008

Nu är det klart, Robin ska läsa....

...på KTH, civilingenjör data! Skojsigt värre! Han var reserv nr 1, men då kan man ju liksom alltid räkna med att man får platsen... Så han var aldrig orolig! Fast han hade en plats på data-systemvetenskap annars :-) Men nu blir det KTH och samma utbildning som jag läste på (fast jag kan ju erkänna att jag har 80 p kvar på min utbildning och lär väl inte läsa dom sista poängen heller... Det är mest de där släpande kurserna från början som är tradigast, annars har jag ju de roliga valbara kurserna kvar...)...

Vet hur mkt jobb han har framför sig, men oxå hur mkt skoj han kommer ha med nollning, roliga klasskompisar, roliga fester och roliga kurser (och några trista måste-kurser oxå).

Stolt mamma!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så roligt! Han kommer få en skoj n0llning också, data, de har rosa sparkdräkt va? :)

Kajsa sa...

cerise!!! overall!!! *känner att det sitter i*

han kommer få kul! jag rekommenderar att involvera sig under mottagningen och senare i sektionslivet (med måtta då, säger det gamla klubbmästeristvraket). Nä, men det behövs för studiernas skull att man känner sina kursare och annat folk inom ens utbildning.

Jag lyckades inte ens komma nära 80 p, men jag är ett synnerligen gott exempel på hur man inte ska göra ;)

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer!! Jaaa, cerise overall, världens bästa färg :-) Det kommer bli toppenskoj för honom tror jag minsann...

HegeT sa...

Så moro at han kom inn på det han ønsket seg. Blir alltid litt mere motiverende å studere da.

Jeg har oppdatertbloggen min med masse nye kort, og de fleste er laget med dine skisser.....
Ta en titt hvis du ha lyst....

Håper formen din blr bedre fremover. Og kos deg så mye du kan...

Klem HegeT

Anonym sa...

Vad roligt! Förstår att du är stolt över honom!

Anonym sa...

Fuuul råååååsa sparkdräkt!
Frack ska det vara!