måndag, augusti 18, 2008

Hahahaha, Robin är en nOllan!

Jaaaa, alltså när man börjar på KTH är man ju en sk nOllan, även kallad ett schlemm ;-) Och det innebär att under nOllningen händer det massor med tok. Det tråkiga är att jag inte kan dokumentera det hela för honom - ja, alltså på det sätt som jag brukar med foton mm *s* Nördig som man är!

MEN denna lapp satt ute i vårt portvalv imorse och var det Robin mötte då han gick till sin allra första skoldag idag!!! Hahahahahaha!!



Idag hade de mest bus, Data-OS där kast med hårddisk ingick samt att de fick en ordentlig genomgång av mobiltelefoner just för att en elevs mobil var "trasig" och ringde hela tiden :-) Telefonen skulle lagas av phösarna, men det gick inte så till slut togs det fram en stor slägga och mobilen mosades totalt ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh... Jag hade mina bästa år på KTH... Han är väl en n0llan, inte en n0lla? Iallafall på maskin. Väldigt noga med att de inte är dåliga, alltså en n0lla, utan n0llan i bestämd form :P
Jag älskade n0llningen, och även mina år i phöseriet var helt underbara...

Anonym sa...

Ihihihihihi!!! Jag har både varit n0llan och phös! :-) Vi hade dessutom phuskn0llan som vi drev till vansinne inför de stackars andra n0llan. Den gemenskapen man får under n0llningen håller i sig och många av dem är mina nära vänner idag!

webmosterhelene sa...

Det där berömda n:et ;-) Lätt att glömma, 10 år sen jag gick där hehehehe

Kajsa sa...

ååååh, nu blir jag väldigt nostalgisk :) som dadda då, för jag har aldrig varit n0llan.... :P