lördag, augusti 09, 2008

Skapat lite mer...

När jag fick detta färgstarka månadspaket i brevlådan blev jag överförtjust! Ilona på Skaparlusten har verkligen satt ihop tre härliga månadspaket och jag är så glad att jag fick detta färgglada som dt-paket! Härliga färgstarka färger som passar till det mesta!!

Först ut en färgglad LO med färgstarka foton från Amsterdam (A-dam är holländarnas egen förkortning på sin huvudstad)


Sen en grafitti-LO med LILLA Tilde på :-)


Och tillsist ett uppmuntranskort till en vän :-) Färger gör en glad, så detta kort måste ju göra mottagaren glad :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som vanligt har du lyckats igen - du ger mig alltid en sån insperation och jag gillar verkligen din stil!!!
kram ylva

Jeanette sa...

Vilka fina lo´s och kort du gjort, som alltid. Älskar "citybarn" hur färgerna i kortet går igen i pappret och detaljerna. Kanonsnyggt. Ja sötnos på bilden gör det inte sämre.

Anonym sa...

Jag håller med - det är ett riktigt gladkort! Härliga färger!

Sanna F sa...

Så himla fina layouter och urmysigt kort!
Vad det närmar sig för lilla bebisen! Mysigt!!!
Kram