fredag, augusti 01, 2008

Skapat i sommarvärmen!!

Jag sitter inte helt sysslolös såhär under de varma och tunga sommarmånaderna *s* Ibland är det skönare att sitta inne och scrappa och låta den gravida magen och kroppen vila från värmen :-) Därför blev jag extra glad då jag fick ett sånt fantastiskt härligt och färgglatt paket med dt-material från Scrapaddicted.

Har du inte ngn av dessa papper eller stickers, så ila dit och kolla! De är helt ljuvliga och ett måste i en pappershög ;-)

Underbara och vackra papper och bokstavsstickers från RoseMoka "appel de la nature". Helt ljuvliga att skapa med, lätta och så mångsidiga!

Först ut är en LO om ett besök på Fjärilshuset förra sommaren... Bara älskar fotot på Martin i Metallicatröjan bland alla fjärilar mm :-) Härliga kontraster...


Sen valde jag att scrappa 11 mån gamla foton på mig och koncentrera mig på känslan av att inte veta att jag nu, nästan 1 år senare, faktiskt kommer bli 3-barnsmamma. Skoj att kunna scrappa om nåt annat än just själva händelsen då fotot togs :-)


Sist ut kommer en LO om sånt som jag har lite svårt att scrappa om, såna här måste-händelser!! Dokumenterar ALLTID födelsedagar, jular, skolavslutningar mm, men tycker det är SVÅRT att scrappa om det. Fotona är oftast svårare, de talar inte på samma sätt som porträttbilder. Men jag har scrappat om Robins studentskiva, till hans albu, och jag är NÖJD!

Inga kommentarer: