onsdag, augusti 13, 2008

Trött, trött...

Idag är jag trött, så trött... Har sovit dåligt inatt, men mest beroende på ett värkande bäcken. Det är inte så skoj! Så jag har sovit här i eftermiddag mellan kl 16-18...

Det är även lite trist att jag inte kan ut och gå riktigt, jag får så evinnerligt ont under vänster skulderblad då jag är ute och rör på mig en längre tid än 30 min eller så. Det gör så ont tillslut att jag nästan vill börja gråta. Det går över om jag sätter mig ner i 10 min eller så, men så fort jag reser mig och börjar gå igen så börjar det göra ont igen. Jag som älskar att gå :-s Har haft såhär i ca 1,5 månad eller så, men det blir värre och värre ju tyngre magen blir (alltså smärtan kommer fortare).

Det är bara att inse att jag får gå inomhus, korta sträckor, och hoppas att Bebis behagar komma snart så jag slipper att bara vara inomhus. Suck! Men det är att gilla läget!

Men lite skoj är det iaf att två väninnor kommer hit till mig och hälsar på imorrn!! Ska bli såååå skoj, Madde var det länge sen jag såg senast och Karin är det några månader sen. De är så välkomna hem till min röra i vardagsrummet, för den har jag/vi inte riktigt orkat ta tag i ;-)

4 kommentarer:

Laila sa...

Var rädd om dig!

Miaa sa...

Kan du inte få någon ackupunktur eller så, så du iallafall kan vara ute och gå en halvtimma?
Ta vara på er!
MVH Miaa

Miaa sa...

Tack för tipsen på fotoböcker! Jag ska kika in på adlibris med en gång. Jag brukar i och för sig kolla med bokpris.com först, för att se vilken webshop som är billigast!
Ha det bra! och hoppas du knner dej bättre, eller ännu bättre: hoppas bäbis kommer snart!!
MVH Miaa

Suzie sa...

För en ung tjej i farten (som du) kan det vara svårt att lägga sig i soffan och bara låta tiden gå. Men försök att lyssna på din kropp och göra så lite som möjligt den här sista tiden som är kvar innan förlossningen. Ha inte för höga krav på dig själv.
Var rädd om dig.

Hoppas vi kan träffas snart igen.