fredag, maj 04, 2007

Hej fran Prag!

Underbart vader, underbar arkitektur och underbart sallskap! Kan bara rekommendera alla att resa till Prag om man tycker om att resa :)

Foton kommer nar jag kommer hem, har tagit drygt 250 foton hittills och vi har varit har ett dygn. Det finns fantastisk mat har, vi at pa en av Prags allra basta restauranger igar (kocken ar den enda i hela Tjeckien som blivit omnamnd i nagon guide, hela tre ganger). For drygt 450 kronor fick man en 3-rattersmiddag inkl vin)...

Idag har vi hunnit med att vandra i den gamla staden, atit god lunch, vi tog en guidad tur i de judiska kvarteren och nu sitter vi pa hotellet och softar. Ikvall gar storre delen av mina kolleger pa nagon ljusshow, men jag och Elin planerar att ga till Lillsidan pa andra sidan Karlsbron istallet. Vi funderar pa att ta en drink dar och bara insupa den underbara atmosfaren!

Ha en underbar dag!

Kram
/Helene - med rosiga, fina kinder ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det låter underbart! :) Prag är en så mysig stad...

Christine sa...

Åhh.. Prag, min älsklingsstad!!
Kika in i min blogg;-)

Kram!

Anonym sa...

Njut under resten av resan också! Och koppla av!!!!

Anonym sa...

Hej Helene!
Åh,vad det låter mysigt!!
Ska bli jättespännande att se bilder sedan,och se vilka LOs du kommer göra av en del av dom.
Har fått hem ugglan som jag frågade dig om,så det blir nästa projekt att jobba med.
KRAM!

Marie sa...

åh så mysigt det låter, vill jättegärna se bilder! :-)