lördag, maj 12, 2007

Sova massor

Mmmm, jag borde sova ordentligt just nu *s* Men jag var bara "tvungen" att ladda upp denna sida först...

Varje år är Isac, min systerson, med oss på landet en vecka. Enda året han inte var med var -05... Det här är år -03, och han sov såååå många gånger per dag... Intensiva dagar, men han var en solstråle däremellan ;-)



Är faktiskt inne i en period då jag scrappar lite äldre foton :) Det är väl mindre "press" med dom *s* Men jag har ingen press på mig själv iofs, men de känns lättare just nu :)

5 kommentarer:

Scrapangel sa...

Den var jättefin (som alla andra förstås du gör). Du har verkligen lyckats med färgkombinationerna! Trevlig helg!

Marie - Med mina händer... sa...

WOW! Vad läcker!!! :-)

Jag... sa...

Oooh! Så jätte jättefin!!!

badanka sa...

Ursnygg ju!! gillar de coola

Anonym sa...

Den är jättesnygg!! Gillar färgvalet!