onsdag, maj 09, 2007

Jag lovar, jag är hemma :)

Är hemma sen i söndags, men det har varit överhopat med jobb och igår var jag på ett seminarium i Uppsala som handlade om dyk (vad vi som babysimsinstruktörer gör och inte gör osv)... Mycket intressant!

Men jag är lite trött och utmattad *s* Att åka på kombinerad konferens- och lite semesterresa utomlands med jobbet är inte alltid så att man är ledig ;-)

Påbörjade en layout igår, men hann inte klart. Tappade tråden på vägen liksom och kraschade i soffan istället med en bok. Sen somnade jag ;-)

Men ville bara förmedla mig om att jag verkligen lever ;-)

3 kommentarer:

Laila sa...

Jätte kul att träffa dig igen och få höra om dina bravader. Även om jag nu tyvärr inte hann pratat såååå mycket med dig. :-)

Anonym sa...

Prag låter så härligt.... Gamla byggnader mm Här i Borås har det regnat och varit soligt om vartannat idag. Ledig dag! Härligt!
Ville bara säga att man iblad måste koppla bort och göra ett "soff-dyk" :) det gör jag just nu...
Kram Ängel60

Anonym sa...

Välkommen hem vännen!

Kramen Anna