söndag, mars 09, 2008

En sida om mig...

Idag ska jag skapa på för tidningens räkning... Så jag passar på att visa en LO jag gjorde förra helgen.... Ett av mina favoritmärken just nu är Rouge de Garance, de är perfekta att scrappa som bakgrund... Bara som dom är :-)



Trädekorationen, filtsländan och strass-stenarna är från ett australiensisk företag som heter Kaiser Scrapbook.... Pysselpassion har fått hem massor av fina grejer från dom.... Filtsländan är egentligen filtbård, där jag klippt loss sländan. Och ja, jag vet att trä inte är så förenligt med scrapbooking, MEN i detta fallet så tyckte jag så mkt om swirlen att jag valde att använda den iaf :-)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Färgerna är verkligen härliga! Och fotot på dig är så fint.
Kram! Stina

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbar lo i superhärliga färger! Klart att du är vacker!!! Tycker att det är kul med lite nya material som dyker upp! Kramen!

Scrapangel sa...

Men strunt i det, det är det nyskapande som är så kul!

Kul också att träffa dig igen sist vi sågs på P.

Kram.

terese sa...

snyggt! visst är rdg-papprena härliga :-)

Sanna F sa...

Jätte jätte snygg layout o urfint foto på dig!

Anonym sa...

Snygga layouter och vilka fina detaljer. Inspirationen ökar när jag tittar in här!
Anita

~Karin~ sa...

Härlig LO vännen och fotot på dig är såååååååå fint :)

Sköt om dig så hoppas jag att vi ses snart!

puss å kram

Anonym sa...

Underbar layout!!!!
Jag gillar den massor!

Kram
Mette

Emma sa...

Verkligen underbar lo!! Fotot på dig är så fint också!

Kram
Emma

Scrapangel sa...

Hej sötnos med magen, jag har utmanat dig i min blogg.

Anonym sa...

Hittade hit av en slump, mycket fint fanns det här och massa inspiration för scraping :-) det tackar jag för! Alltid roligt att hitta givande sidor så sett, när inspirationen sinar. Och så önskar jag GRATTIS till lilla [stora] magen också och lycka till!!!

//Trollmor

Unknown sa...

Vilken snygg layout! Läckra dekos :)

Stort grattis till bebisen i magen förresten!

ylva sa...

oj vad mycket man har missat här då! jag ville bara lite eftersläntrande sälla mig till alla de som gratulerar nedan :D ! vilken alldeles underbar liten stor hemlis! det är lustigt egentligen, har ju aldrig träffat er men jag är alldeles glad för er skull ändå. jo, er, för jag kan tänka mig att din sambo/man måste vara så glad. så roligt att han ska få en alldeles egen liten unge. och vilken cool "ny" mamma du kommer bli. du har ju liksom redan lyckats alldeles utmärkt med två och de så stora att du har massor med tid till den lill*. lo:n är f.ö. jättefin. och är träet fint så funkar allt ;).