fredag, mars 21, 2008

Låååååååång fredag :-)

Vart tog våren vägen??? På morgonen snöade det flingor stora som handflator här i Sthlm... Ojoj... Men kanske har jag då möjlighet att ta några vinterfoton i helgen ;-) Fast det är tänkt vara påskfoton... Men det får bli kombinerade foton då...

Eftersom det är långfredag idag så passade jag och Fredrik på att städa lägenheten, välbehövligt kan vi säga. Jag får så ont i bäckenet då jag håller på länge och i golvhöjd, men det är det värt nu kan jag säga!! Fredrik tog hand om mitt ormbo med sladdar under scrap/datorbordet, så nu är det lite bättre ordning där... Har "bara" scrapbordet kvar att städa, men det får bli en annan dag ;-)

Hoppas ni alla får en härlig påskhelg!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt Glad Påsk!

Kram
Mette

Anonym sa...

Glad Påsk

Jozebelle sa...

Ja Rom byggdes inte på en dag bruakr de ju säga så,, det hinns väl med att städa där senare!!!!

Hoppas din påskafton varit bra!

Kram Ann-Marie

Anonym sa...

Hej gumman!!! Åhh vad glad jag blir när jag läser din blogg! Ett jättegrattis till dig och Fredrik till den lille bebben!! Vad kul!!
Ska vi ta en fika typ snart?!
Saknar att umgås med dig!
Kram!!
och en fortsatt glad påsk!