måndag, mars 24, 2008

Publicerad nov/dec 07

I brist på annat visar jag upp lite sidor som publicerades i nov/dec-numret av Scrapbooking mm.

Denna första är jag grymt nöjd med!!


Denna med alla småfoton på Leah gillar jag oxå, om än lite rörig ;-)


Och så en LO med filt på, klippte till cirklar i filt och lekte med :-)


Denna har en häftig effekt på fotot som man tyvärr inte ser på nätet :-( Ovanpå fotot har jag satt genomskinlig dubbelhäftande tejp och sen hällt på massor med små genomskinliga glaspärlor. Det ger effekten av gamla tidens hologramkort man fick i godis då jag var liten.


Bara lekfull och "galen", roligt att bara leka och inte tänka så mkt varje gång ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du är nöjd! Wow vilka underbara sidor! :)

MissMian sa...

Cool är min favorit med. Gillar verkligen inramningen på den. Gillar också alla småbilder på leah-LO'n superläcker!!

Monica sa...

Den där julsidan blev jag superinspirerad av! Jag kan gott tänka mig att göra en liknande tavla med lite collage och allt möjligt. Grym!